ارسال سفارشات با پست از 8 فروردین پردازش خواهد شد | فقط سفارشات تهران با پیک تا 28 اسفند ارسال میگردد
تخفیفات برگ ریزون سال نو ( تا 23 اسفند ماه تمدید شد )
  • 00روز
  • 00ساعت
  • 00دقیقه
  • 00ثانیه

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی موفاشاپ

اطلاعات تماس

  • تلفن: ۰۲۱۶۶۶۰۶۹۰۷
  • شماره تماس: ۰۹۰۳۶۴۷۱۳۹۳
  • آدرس ایمیل: info@mofashop.ir

  • چگونه سفارش خود را پرداخت کنم؟

    • شما می توانید از طریق کارت های بانکی عضو شتاب، درگاه های امن اینترنتی سفارش خود را پرداخت کنید.

  • آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست می باشد؟ 

بله در صورتی که محصول به اشتباه ارسال شده باشد و یا مشکلی در محصول وجود داشته باشد و یا همچنین محصول تاریخ انقضا نداشته باشد، امکان مرجوعی کالا وجود دارد.

  • ارسال چقدر طول می کشد؟

    • زمان ارسال سفارش شما به محل سکونتتان به شهر مقصد و نوع روش ارسال انتخابی شما بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل و نقل مراجعه کنید.
  • ارسال رایگان ارائه می دهید؟

    • بله، برای سفارشات بالای مبلغ مشخصی ارسال رایگان ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل و نقل مراجعه کنید.
  • به صورت بین المللی ارسال می کنید؟

    • در حال حاضر امکان ارسال سفارش به صورت بین المللی وجود ندارد.
  • چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

    • شما می توانید با استفاده از کد پیگیری که پس از ثبت سفارش به شما داده می شود، وضعیت سفارش خود را در سایت فروشگاه پیگیری کنید.
  • اگر سفارش من در حین حمل و نقل آسیب ببیند چه اتفاقی می افتد؟

    • در صورت آسیب دیدن سفارش شما در حین حمل و نقل، شما می توانید آن را مرجوع کنید و یا خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنید.
  • چگونه می توانم با خدمات مشتری تماس بگیرم؟

    • شما می توانید از طریق شماره تلفن یا ایمیل درج شده در صفحه تماس با ما با خدمات مشتری تماس بگیرید.