سوالات متداول فروشگاه اینترنتی موفاشاپ
اطلاعات تماس
- تلفن: ۰۲۱۶۶۶۰۶۹۰۷
- شماره تماس: ۰۹۰۳۶۴۷۱۳۹۳
- آدرس ایمیل: info@mofashop.ir
چگونه سفارش خود را پرداخت کنم؟
- شما می توانید از طریق کارت های بانکی عضو شتاب، درگاه های امن اینترنتی سفارش خود را پرداخت کنید.
- آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست می باشد؟
بله در صورتی که محصول به اشتباه ارسال شده باشد و یا مشکلی در محصول وجود داشته باشد و یا همچنین محصول تاریخ انقضا نداشته باشد، امکان مرجوعی کالا وجود دارد.
ارسال چقدر طول می کشد؟
- زمان ارسال سفارش شما به محل سکونتتان به شهر مقصد و نوع روش ارسال انتخابی شما بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل و نقل مراجعه کنید.
ارسال رایگان ارائه می دهید؟
- بله، برای سفارشات بالای مبلغ مشخصی ارسال رایگان ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل و نقل مراجعه کنید.
به صورت بین المللی ارسال می کنید؟
- در حال حاضر امکان ارسال سفارش به صورت بین المللی وجود ندارد.
چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
- شما می توانید با استفاده از کد پیگیری که پس از ثبت سفارش به شما داده می شود، وضعیت سفارش خود را در سایت فروشگاه پیگیری کنید.
اگر سفارش من در حین حمل و نقل آسیب ببیند چه اتفاقی می افتد؟
- در صورت آسیب دیدن سفارش شما در حین حمل و نقل، شما می توانید آن را مرجوع کنید و یا خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنید.
چگونه می توانم با خدمات مشتری تماس بگیرم؟
- شما می توانید از طریق شماره تلفن یا ایمیل درج شده در صفحه تماس با ما با خدمات مشتری تماس بگیرید.
قوانین ارسال دیدگاه
لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: